Strona główna » Pytania i odpowiedzi » Kiedy ująć fakturę korygującą in minus, jeśli sprzedaży dokonano w innym roku, niż korekty?

Kiedy ująć fakturę korygującą in minus, jeśli sprzedaży dokonano w innym roku, niż korekty?

18.01.12
Pytanie
Wystawiono fakturę VAT sprzedaży z datą 15 grudnia 2009 r. Następnie w związku ze zwrotem części towaru wystawiono fakturę VAT korektę. Zwrotu dokonano w lutym 2010 r., korektę wystawiono w lutym 2010 r.
Kiedy ująć korektę do VAT?
Czy w dacie wystawienia korekty (luty 2010 r.), czy cofnąć się do grudnia 2009 r., kiedy wystawiono była faktura VAT sprzedaży?
18.01.12
Skomentowano 0 razy
Kompas Księgowo-Kadrowy
Średnia ocena artykułu (oddanych głosów: 0)

Wyświetlanie listy artykułów

 
ZOBACZ TAKŻE

  • Rosną ceny usług ochroniarskich - firmy stawiają na automatyzację

    Obrazek do artykułu: Rosną ceny usług ochroniarskich - firmy stawiają na automatyzację

    Branża ochroniarska w Polsce sukcesywnie rośnie, chociaż jej rozwój hamują zmiany legislacyjne. Oskładkowanie umów-zleceń i podwyższenie stawki godzinowej przekłada się na wzrost kosztów usług ochroniarskich. Rozwiązaniem mogą być nowe technologie.... Więcej

  • Konsumenci nie chcą ograniczeń w e-handlu

    Obrazek do artykułu: Konsumenci nie chcą ograniczeń w e-handlu

    W niedziele 81 proc. konsumentów zdarza się robić zakupy przez internet, 72 proc. twierdzi, że dzięki temu ma więcej czasu dla bliskich - podała Izba Gospodarki Elektronicznej w opublikowanym we wtorek raporcie "Kochamy e-niedziele. Polacy o zakupach... Więcej

  • Świadczenie usług wyłącznie dla jednego kontrahenta

    Obrazek do artykułu: Świadczenie usług wyłącznie dla jednego kontrahenta

    Spełnienie określonych warunków powoduje wyłączenie wykonywanych czynności w ramach działalności gospodarczej - wyjaśnia Sławomir Liżewski, ekspert Kompasu Księgowo-Kadrowego Więcej

  • Obliczenie i pobranie podatku „u źródła”

    Obrazek do artykułu: Obliczenie i pobranie podatku „u źródła”

    W niektórych przypadkach od należności wypłacanych zagranicznym kontrahentom należy pobierać zryczałtowany podatek dochodowy, czyli tzw. podatek u źródła. Jak go obliczyć i gdzie wpłacić? Tłumaczy ekspert Kompasu Księgowo-Kadrowego. Więcej

  • Jakość obsługi ważniejsza od ceny

    Obrazek do artykułu: Jakość obsługi ważniejsza od ceny

    Firmy coraz częściej stawiają na customer experience, czyli zsumowane doświadczenia, jakie klient zyskuje z daną firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu. Niezadowolony klient stosunkowo rzadko składa skargę, ale o negatywnych doświadczeniach... Więcej

Zapisz się na newsletter
Polecamy w oficjalnej księgarni
Wolters Kluwer Profinfo.pl

Najpopularniejsze

Lex Navigator dla firm