Planując konkursowe nagrody warto wykorzystać takie, które sprawią, że marka obdarowującego będzie się nie tylko pozytywnie kojarzyć, ale również stanowić dla obdarowanego interesującą "wartość dodaną". Takim prezentem może być odpowiednio dobrana książka.

Buduj lojalność pracowników i klientów dzięki prywatnej biblioteczce interesujących ich publikacji brandowanych Twoją marką. Znasz swoich klientów, wiesz, czym interesują się lub w jakim kierunku chcieliby się rozwijać Twoim pracownicy - wybierz książkę, która stanowić będzie odpowiedź na ich potrzeby i oczekiwania. W księgarni internetowej profinfo.pl z pewnością znajdziesz wiele tytułów, które chętnie przeczytają. Wybierz jeden lub kilka i zleć ich presonalizację - dodaj logo Twoje firmy na okładce lub na grzbiecie książki, dołącz do niej brandowaną zakładkę, ulotkę lub banderolę, zmień okładkę na dedykowaną Twojej marce, dodaj indywidulaną dedykację.

Sprawdź, jak to zrobić, na www.promocja.wolterskluwer.pl/ksiazka-na-zyczenie/.

Propozycje tytułów, które zachęcą do udziału w konkursie lub programie lojalnościowym:

* Być kobietą biznesu
* Czas pokera
* Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia
* Cząstki przyciągania
* Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek